[PR] Pelanduks Reporter

[PR] Pelanduks Reporter

Seribu Satu Makna Logo

Seribu Satu Makna Logo
Hari ini PR ingin berkongsi beberapa logo yang PR sendiri tidak tahu apakah makna diebaliknya. Orang Kata dalam Gambar itu mempunyai seribu satu makna tersirat seperti entry PR "Selagi Hayat Di Kandung Badan". Benarkah?? Apa-apa pun PR xnak komen terlalu banyak, cuba tolong PR selesaikan masalah PR yang susah sangat nak memahami maksud logo di bahwa.. Adakah hanya PR yang "Otak Kuning Atau Ada Memang Logo Ini Membuat Otak PR Kuning??
Ada Banyak Logo Di bawah ni yang mempunyai makna yang agak mengelirukah.. Meh Tengok...

Contest : Umi 1st Lucky Draw

Feewweettt~!! Ini 1st contest yang PR join. By da way terima kasih kepada member Bloger PR yusuf Laili yang sudi Tag PR. So untuk entry kali ini Pelanduks Reporter [PR] ingin membuat liputan khas tentang contest yang PR akan Join Ini.

Contest : Umi 1st Lucky Draw
Sila Click Gambar Di Atas Untuk Melihat Original Contest Link
Hadiahnya : Enam Mini Handphone

Seni Kereta Kotor

Seni Kereta Kotor
Kereta kotor dan berhabuk jadi perhatian orang ramai apabila kotoran tersebut sebenarnya boleh membentuk satu penghasilan seni yang unik.Cuba perhatikan beberapa gambar di bawah.

Mulianya Hati Seorang Gadis

Mulianya Hati Seorang Gadis

Melihat gambar ini membuatkan hati PR terharu,sayu,hiba gembira dan macam-macam lagi. Seorang wanita sangup berhujan hanya untuk membantu orang yang kurang upaya lebih-lebih lagi orang tua. Dalam dunia yang serba moden ini masih ada lagi orang yang seperti ini.Pernah PR berfikir ada berapa orang dalam dunia yang seperti ini?? Mungkin hanya 1 dalam beribu. Kebanyakan orang masa ini hanya mementingkan diri sendiri.Ibu ataupun bapa kandung sendiri tidak dihiraukan, mengambil berat tentang orang lain jauh sekali..

Tua Bukan Penghalang "Resepi Madonna"

Tua Bukan Penghalang "Resepi Madonna"

Madonna adalah seorang penyanyi terkenal suatu masa dahulu.Kini umur beliau sudah menjangkau 53 tahun namun sengat penyanyi vateren ini masih ada. Dia membuktikan bahawa dia masih boleh tampil dengan kontroersi walaupun sudah berumur. Apabila produk nyanyian sudah tidak laku maka anda boleh mencuba untuk kontroversi lelaki muda "resepi madonna".

Terbaru Aksi Bogel Kate Winslet Dalam Gambar

Terbaru Aksi Bogel Kate Winslet Dalam Gambar

 Pelakon Kate Winslet ini pernah popular dalam filem yang berjudul "Titanic". Lebih-lebih lagi dia melakonkan watak heroin dalam filem tersebut bersama Aktor lelaki popular Leonardo DiCaprio.Salah satu kontroversi yang menjadi bualan orang ramai dalam filem tersebut ialah aksi berani Kate Winslet berbogel di hadapan Leonardo Dicaprio.Satu lagi certa hot terbaru tentang Kate Winslet ialah apabila dia menawarkan gambar bogelnya dalam sebuah pameran gambar "El Museo del Barrio".
 Kate Winslet & Mario Testino
Selepas Leonardo Dicaprio,Kini giliran pencinta fotografi

Klip Video Lady Gaga Cetus Kontroversi

Klip Video Lady Gaga Cetus Kontroversi
Siapa yang tidak kenal dengan Lady Gaga?? Penyanyi Pop Amerika Syarikat yang top dengan lagu tema bolasepak piala dunia "Waka-Waka". Lady Gaga adalah seorang penyanyi yang bertubuh seksi yang menjadi kegilaan para remaja di seluruh dunia tidak kira lelaki mahupun wanita. Dunia popular tidak lari daripada gosip mahupun kontroversi.Memang sudah lumrahnya begitu.Lady Gaga terus menimbulkan kontroversi apabila

Tiga Pemain Bola Sepak Negara Jadi Buruan Kelab Eropah

Tiga Pemain Bola Sepak Negara Jadi Buruan Kelab Eropah

Siapa kata pemain bolasepak malaysia tidak mampu mengukir nama di Eropah?? Malaysia juga mampu melahirkan pemain bertaraf dunia sepertimana korea,Jepun,dan beberapa negara asia yang lain.Buktinya, seramai tiga orang pemain muda malaysia menjadi buruan kelab

Selagi Hayat Di Kandung Badan

Selagi Hayat Di Kandung Badan

Sebuah gambar yang tidak bergerak mempunyai seribu makna yang tersirat. Terpulang kepada kita untuk menilai dan memahami isi tersirat dalam gambar tersebut. Berbagai spekulasi yang dapat kita simpulkan hanya dengan melihat sesebuah gambar dengan mata hati kita tidak dengan mata kasar. Percaya atau tidak?? Sekiranya kita memikirkan keburukan akan sesebuah gambar itu maka buruklah jawabnya, namun bila kita memikirkan tentang kebaikan sesebuah gambar itu maka baiklah jawabnya..

Melihat kepada gambar lori di atas hanyalah gambar yang biasa namun bagi PR ia adalah luarbiasa sebenarnya. Kerana apa?? Cuba Lihat gambar yang lain di bawah ini,

Salena Gomez Tinggalkan Justin Bieber

Salena Gomez Tinggalkan Justin Bieber 
Penyanyi Selena Gomez, 19, dilaporkan telah memutuskan hubungan dengan kekasihnya, Justin Bieber, 17, selepas merasakan jejaka itu tidak cukup matang dan bersikap keanak-anakan untuk menjalani hubungan yang lebih serius.Menurut laporan portal contactmusic.com, teman Bieber yang dikenali sebagai Metro

Raja Azmi Akan Buat Pendedahan Berhubung Kes Khalwat

 Raja Azmi Akan Buat Pendedahan Berhubung Kes Khalwat

Penerbit filem Raja Azmi Raja Sulaiman akan mengadakan sidang media khas untuk mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku berhubung tuduhan khalwat yang dibuat ke atasnya dan bekas jaguh badminton negara, Roslin Hashim.Ia akan diadakan di Hotel Concorde, Kuala Lumpur pada Rabu ini, pukul 4.30 petang.

Jalan Mudah, Gunakan Pengemis Kanak-Kanak Untuk Dapatkan Wang Belanja Raya

Jalan Mudah, Gunakan Pengemis Kanan-Kanak Untuk Dapatkan Wang Belanja Raya

Sebuah akhbar indonesia melaporkan tentang keadaan di pengemis kanak-kanak di jakarta indonesia yang kian serius.Banyak pihak mengambil jalan mudah dengan mengeksploitasi kanak-kanak bagi mendapatkan wang untuk menampung perbelanjaan perayaan.Seramai lebih kurang

Bumi Dilangar Asteroid Pada Tahun 2036

Bumi Dilangar Asteroid Pada Tahun 2036

Sekumpulan saintis dari negara China telah mencadangkan satu kaedah untuk mencegah kemungkinan perlanggaran Asteroid Apophis seberat 46 juta tan dengan Bumi pada tahun 2036.Asteroid Apophis yang berdiameter 270 meter itu akan

Agen Penipu - Harapan Dua Beranak Untuk Ke tanah Suci Berkecai

 Agen Penipu - Harapan Dua Beranak Untuk Ke tanah Suci Berkecai

Ada juga orang yang mengambil kesempatan walaupun dalam bulan yang mulia ini. Orang sibuk untuk menunaikan suruhan agama dia pula sibuk melaksanakan hasutan syaitan.Hasrat dua beranak untuk menunaikan ibadah puasa 10 hari terakhir serta menyambut Aidilfitri di Mekah berkecai apabila kedua-dua mereka mendakwa menjadi mangsa penipuan ejen syarikat pengurusan umrah yang beroperasi di Wangsa Maju di sini.

Muhammad Bahauddin Arif Karkhi, 26, dan ibunya, Rohaiza Yaacob, 46, mendakwa, mereka hanya menyedari penipuan itu apabila

Chip Komputer Terbaru Boleh Meniru Keupayaan Otak Manusia

Benarkah ada cip komputer yang boleh meniru keupayaan otak manusia?? Suatu masa nanti manusia akan dikuasai oleh mesin seperti cerita dalam beberapa movie lakonan Arnold.Pada masa itu manusia akan menjadi pelarian di bumi. Tiba masa itu juga, giliran mesin berkomputer pula menghasilkan manusia.. fikir-fikirkanlah....

Bumi huru-hara 2013 kerana matahari

SubahanAllah.. PR tidak terkata bila membaca berita kosmo ini.  Bumi huru-hara 2013 kerana matahari?? Walaupun semua ini Allah yang akan tentukan namun tidak salah kita berkongsi informasi serta berpesan-pesan.. betul kan..Ini semua cuma kajian semata-mata, So jangan terpengaruh sangat.. Tiada siapa yang dapat menentukan tarikh bilakah matahari ini akan menghuru-harakan dunia.Ini hanyalah kajian takut kalau korang percaya sgt sampai boleh merosakan akidah kita plak.. Allah Maha Besar!!

Aktiviti nyalaan api yang

Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Dusun (Sabah) Rumandawi

Siti Nurhaliza Nyanyi Lagu Dusun (Sabah) Rumandawi

Mungkin ada yang tidak mengetahui dan langsung tidak pernah mendengar Penyanyi No.1 Malaysia Dato` Siti nurhaliza pernah menyanyikan Dusun yang bertajuk Rumandawi.Bagi orang-orang di sabah sudah pasti perkara ini tidak asing bagi mereka.Siti Nurhaliza memang seorang penghibur serba boleh, Pada tahun 2008 sempena pesta menuai di sabah, Siti nurhaliza telah menyanyikan sebuah lagu Dusun yang bertajuk rumandawi. Penyanyi asal lagu Rumandawi ini ialah Masnie Sumiran.

Patung Bogel Justin Bieber & Selena Gomez

Patung Bogel Justin Bieber & Selena Gomez

Pembuat patung yang penuh dengan kontreversi Daniel Edwards dikhabarkan telah membuat patung Justin Bieber dan Selena Gomez dalam keadaan bogel.Adoi... Macam² dalam dunia ni..Penyanyi Justin Bieber ini yang popular dengan lagunya Baby benar-benar telah di-baby kan oleh Daniel Edwards. Patung bogel hasil karya Daniel Edwards ini dikecam oleh banyak pihak termasuk peminat setia Justin Bieber.


Selena Gomez pula

China Bolot Gelaran Juara Dunia

China Bolot Gelaran Juara Dunia

Pada kejuaran sukan badminton yang lalu di Wembley Arena China membolot gelaran Juara dunia menewaskan beberapa pasukan lawan yang menyertai kejohanan ini.Walaupun wira negara kita Dato Lee Chong Wei tewas di tangan Lin dan,PR harap itu tidak melemahkan semangat kesukanan di negara kita ni.Bak kata sebuah akhbar semasa Malaysia bertarung dengan Pasukan bolasepak gergasi dunia Liverpool, "Tewas Tapi Melawan".. Go Malaysia... :p


PR malas komen banyak sangat, readers tengok lah sendiri

Berbagai Jenis Dan Saiz Mercun Mahupun Bunga Api Jadi Koleksi Polis

Berbagai Jenis Dan Saiz Mercun Mahupun Bunga Api Jadi Koleksi Polis

Penjualan mercun dan bunga api kian meningkat terutamanya pada musim perayaan ini. Walaupun polis sudah memberikan amaran keras kepada para peniaga mercun dan bunga api ini namun masih ada yang degil.Kalau ingin mencari duit lebih untuk persediaan hari raya, jual lah benda yang tidak membahayakan orang lain.
PR selalu bertanya dalam hati,adakah

Romelu Lukaku Sah Penyerang Baru Chelsea

Romelu Lukaku Sah Penyerang Baru Chelsea

Hari yang dinantikan bagi penyerang Belgium yang bermain untuk kelab bolasepak Anderlecht, Romelu Lukaku menjadi kenyataan apabila dia mendatangani kontrak perpindahan pada 18 August 2011 bersama Kelab Bolasepak Chelsea.Bagi Romelo Lukaku, perpindahan ini di ibaratkan seperti mimpi yang menjadi kenyataan. Beliau membuat kenyataan bahawa dia telah bermimpi untuk bermain dengan kelab bolasepak chelsea sejak berusia 10tahun yang lalu dan berjabat tangan dengan pemain-pemain hebat seperti Didier Drogba, John Terry, dan Frank Lampard.

Walaupun baru berusia 18 tahun,Penyerang dari kelab Anderlecht

Ibu Gembira Remaja Baru Berumur 15 Tahun Hamil Anak Luar Nikah

Ibu Gembira Remaja Baru Berumur 15 Tahun Hamil Anak Luar Nikah

Soya Keaveney seorang warga britain yang baru berumur 15 tahun mengembirakan ibunya setelah dia hamil anak luar nikah walaupun dalam usia yang masih begitu muda.Ketika usianya baru menjangkau 12 tahun, Soya Keaveney pernah beraksi untuk sesi fotografi dengan cuma memakai pakaian dalam kerana dia bercita-cita untuk menjadi seorang model.
 Soya Keaveney dulu dan sekarang

Soya mengandungkan anak luar nikah

Kereta Skoda lebih laju berbanding Porsche 911

Kereta Skoda lebih laju berbanding Porsche 911

Percaya atau tidak Kereta Skoda Octavia buatan Republik Czech itu kerap menjadi bahan ketawa kerana ia dianggap tidak setanding dengan jenama-jenama kereta utama di Eropah.Selama enam bulan pihak SKODA mengambil masa untuk melakukan pengubahsuaian kereta tersebut kini tampil dengan kelajuan tersendiri malahan lebih laju daripada Kereta terkenal Porsche 911.

Di Bonneville, Amerika Syarikat (AS) Seorang pemandu

Membaling Botol Dan Mercun Di Tengah Padang - Kelantan Didenda

Membaling Botol Dan Mercun Di Tengah Padang - Kelantan Didenda

Penyokong Punya angkara Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) tanggung masalah.Gara-gara tindakan Penyokong  Fanatik bola sepak kelantan KAFA membaling mercun dan botol ke tengah padang, KAFA terpaksa membayar denda terkumpul hampir RM300,000 untuk rekod, sepanjang 2009-2010, kepada FAM di atas kenakalan segelintir penyokongnya. Bagi PR RM300,000 itu bukan satu jumlah yang sedikit. Adalah lebih bermanafaat RM300,000 itu digunakan untuk menyelengara masjid, ataupun dijadikan subsidi kerajaan kepada rakyat menjelang Aidilfitri ini.

Apakan daya nasi sudah menjadi bubur.Denda tetap denda

Gambar Pannas Koleksi Peribadi Penyanyi Jakarta Gambar Syahrini dan Glenn Fredly Tersebar

Gambar Pannas Koleksi Peribadi Penyanyi Jakarta Gambar Syahrini dan Glenn Fredly Tersebar

Wooo.. Kenal siapa syahrini?? Syahrini ialah seorang penyanyi popular indonesia sama seperti Radja,Peterpan,Wali Band,SO7, Agnes Monica dan ramai lagi.Syahrini yang lahir di Bogor, Jawa Barat, pada 1 Aaugust 1982 ini memiliki keupayaan memukau penonton dengan kecantikan yang dimilikinya serta kehebatan beliau beraksi di pentas.Anak kelahiran Bogor ini pernah tampil dengan lagu Tatapan Cinta menerusi album kompilasi filem Coklat Stroberi pada tahun 2007 dan bermula lah perjalanan hidup cik manis ini sebagai anak seni.

Walaupun berjaya dalam bidang muzik namun hidup cik manis Syahrini ini dirundung malang bila gambar Panas dan seksinya tersebar melalui internet. Dia mengakui bahawa gambar yang tersebar itu merupakan koleksi peribadinya bersama Glen Fredly.. Wah Mesra Gitu..Namun Syahrini dengan selambanya menyifatkan gambar itu hanya gambar yang biasa baginya.Mari kita lihat gambar

Polis Edar Kad Raya

Polis Edar Kad Raya

PR Terkejut bila membaca tajuk akhbar mengatakan polis edar kad raya. Apakah tujuan sebenar di sebalik inisiatif ini?? Ingatkan edar kad raya jadi mcm distributor rupa² nya ini adalah satu tindakan bilak yang polis lakukan.. PR Sokong seribu persen...Buat pertama kalinya, Polis Kuala Lumpur mengambil inisiatif mengedarkan kad Raya yang mengandungi cara menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada polis sebagai langkah mencegah jenayah semasa perayaan Aidilfitri.
 PR ambil gambar ini dari tenet untuk penyedap mata.. Bukan kad raya ini yang diedarkan oleh polis...


Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh

Asus Release Produk Terbaru Untuk Peminat Muzik

Asus Release Produk Terbaru Untuk Peminat Muzik


Asus melancarkan produk terbaru mereka Iaitu seri N yang dikhabarkan khusus kepada pecinta muzik yang kehausan akan bunyi yang berkualiti.. gedeboom gitu...Asus siri N ini terdiri daripada tiga variasi seri iaitu N45SF, N55SF, dan N75SF,

Notebook yang di ilahmkan oleh David Lewis ini mempunyai

Hati-hati memilih Amah

Amah Datuk Larikan RM300,000 dan barang kemas Milik Datuk

Nasihat PR jangan terlalu percaya dengan Amah @ Pembantu rumah. Berhati-hati dan selalu mesti ada Plan B. Bak kata orang,sediakan payung sebelum hujan. Pembantu rumah di malaysia lebih kurang 90% adalah warga indonesia. Kebanyakan diantara mereka menyusup masuk di negara ini tanpa izin namun tidak dinafikan juga ada diantara mereka yang masuk ke negara ini melalui ejen pekerjaan. So, ibarat antara dua benua adalah sangat sukar untuk mencari jejak mereka bila amah endon ini melakukan jenayah walaupun menggunakan histats hehe gurau ej...

 Seorang ahli perniagaan bergelar Datuk mendakwa kerugian

Gambar Dan Keputusan SPM Diana Danielle

Gambar Dan Keputusan SPM Diana Danielle

Pelakon remaja popular Diana Danielle Beeson (Danielle) atau PR beri nama DD telah diumumkan pada march lalu. Walaupun perkara ini sudah lama berlalu dan merupakan isu yang sudah basi bagi para bloger tapi PR masih tertanya² akan sesuatu perkara. Nak tahu apakah perkara itu?? Nanti PR akan ceritakan..

Pelajar Sekolah Menengah Sri Inai, Hulu Klang itu memperoleh dua A dalam Mata pelajaran Matematik dan Bahasa Inggeris dan lima B membabitkan mata pelajaran Sains dan Teknologi, Kimia, Fizik,   Bahasa Melayu dan Geografi.Ketika dihubungi, ibunya Norsiah Ramli memberitahu walaupun keputusan diterima Diana boleh dianggap memuaskan, namun pelakon utama drama bersiri Janji Diana tidak berpuas hati

Dara - Adakah Ukuran Bagi Kesucian Gadis

 Dara - Adakah Ukuran Bagi Kesucian Gadis

Bagi lelaki yang bujang di luar sana, pasti mereka inginkan gadis yang masih darah untuk menjadi teman hidup mereka. Walaupun mereka bukanlah sebaik mana tetapi sentiasa mengharapkan pasangan mereka yang terbaik dalam dunia ini. Tidak salah jika memilih begini namun dara sebenarnya bukan ukuran sebenar kesucian seorang gadis.

Banyak lagi yang perlu di nilai dalam diri seorang gadis itu sebelum daranya seperti perangainya, pergaulannya, dan ciri-ciri

Mum forces child to film her group sex

 Mum forces child to film her group sex

Authorities in Texas have charged a Dallas woman with forcing her 6-year-old daughter to repeatedly videotape her having group sex.

Koleksi Resepi Juadah Hari Raya Terbaik - Kek Hati Pari

Koleksi Resepi Juadah Hari Raya Terbaik Kek Hati Pari
adalah salah satu kek tradisional Sarawak yang lazat. Bahan-bahannya mudah tetapi penyediaannya makan masa.

Kek Hati Pari adalah salah satu kek tradisional Sarawak yang lazat. Bahan-bahannya mudah tetapi penyediaannya makan masa.

Bahan-bahan:

Gambar skandal Khairul Fahmi Che Mat & Dahlia Teck

 Gambar skandal Khairul Fahmi Che Mat & Dahlia Teck

Isu panas khairul fahmi che mat curang dan sudah ada skandal atau kekasih baru bernama dahlia teck. Khairul fahmi baru-baru ni sudah tidak begitu mesra dengan tunangnya Aimie  Harmelia. Dipercayai skandal baru tersebut merupakan punca kepada masalah perhubungan mereka. Tunangnya juga meluahkan rasa tidak puas hatinya di laman facebook mengenai sikap khairul fahmi yang semakin teruk. Khairul fahmi juga didakwa telah pun kantoi selalu keluar makan bersama skandal baru, Dahlia Teck sambil berpegangan tangan (mesra gitu). Selain tu, khairul fahmi juga didakwa belikan kasut baru untuk dahlia teck (Wah.. Siap Dapat Kasut Free Lagi).

Ni la gambar skandal baru khairul fahmi che mat tu yang bernama Dahlia Teck
 Cun Juga Dahlia Teck Ni

Gambar Dan Video Seks Dua Beradik Tersebar

Gambar Dan Video Seks Dua Beradik Tersebar

Omg.. Aksi ghairah dua beradik yang masih sangat mentah. Unbelieveable but true. Sudah banyak blog² mahupun website yang menulis tentang article ini dan mempunyai pendapat yang berbeza. Namun,walau apa pun tanggapan masyarakat terhadap aksi seks dua beradik ini benda sudah berlaku. kata orang nasi sudah menjadi bubur.

Guru Jahanam

Guru Jahanam

Seorang guru sekolah menengah menghadapi tuduhan merogol selepas didakwa merakam adegan dia mengadakan seks dengan seorang pelajar bawah umur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support PR


ShoutMix chat widget

Pelawat Hari Ini

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner