[PR] Pelanduks Reporter

[PR] Pelanduks Reporter

Jalan Mudah, Gunakan Pengemis Kanak-Kanak Untuk Dapatkan Wang Belanja Raya

Jalan Mudah, Gunakan Pengemis Kanan-Kanak Untuk Dapatkan Wang Belanja Raya

Sebuah akhbar indonesia melaporkan tentang keadaan di pengemis kanak-kanak di jakarta indonesia yang kian serius.Banyak pihak mengambil jalan mudah dengan mengeksploitasi kanak-kanak bagi mendapatkan wang untuk menampung perbelanjaan perayaan.Seramai lebih kurang
lapan ribu orang pengemis di Jakatra Indonesia bakal disapu habis. Pihak polis jakarta masih mencari siapakah bos pengemis ini.

Angkatan polis Jakarta mengangap ini adalah kes yang serius dan harus ditangani dengan segera.Bukan sahaja kanak-kanak malahan orang dewasa juga kelihatan mengemis dengan membawa anak-anak mereka untuk mendapatkan belas kasihan daripada orang ramai. Para pengemis di Jakarta bakal berhadapan dengan tindakan undang-undang dengan hukuman 10 tahun penjara seandainya mereka didapati bersalah. 
Ramai orang yang ingin beramal jariah di bulan puasa ini. Ini kesempatan para pengemis untuk Hit Target!! PR tersentuh melihat gambar para pengemis yang membawa anak kecil berhujan dan panas untuk menagih simpati daripada orang ramai.Sesungguhnya diri ini bersyukur kepada Allah kerana diberikan hidup yang lebih baik daripada mereka..

PR : Tidak kira di negara mana sekalipun tetap ada BOS pengemis yang mengeksploitasikan orang lain demi kepentingan diri sendiri.. Dunia akhir zaman...

0 Reporter Meng'Gosip:

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support PR


ShoutMix chat widget

Pelawat Hari Ini

Easy Backlink,Free Instant Backlink

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner